Zoe and Niall-Have they dating-NO!



 1D hjärtekrossaren var kopplad till modellen efter att ha träffat henne backstage på en av bandets spelningar.

Men under en Q & A med fans på Twitter efter en konsert i Newcastle på måndagskvällen, beslöt han sig för att sätta stopp för ryktena när ett fan skrev till honom på det sociala nätverket.

Fanet twittrade: "Har du en hemlig flickvän eller är det ett rykte för jag personligen tror att du vill ha mig idk”.

Vägrandes att låta skvallret fortsätta längre, svarade 19-årig Niall enkelt: "Jag har ingen!" (I have nobody)

Det kommer en dag efter att Zoe själv tvingades att förneka att paret var tillsammans.
Hon satte stopp för skvallret på Twitter strax innan hon tog bort hennes konto efter att svartsjuka 1D fans övergrep henne på det sociala nätverket.

"Nej, jag och Niall dejtar inte" twittrade Zoe. "Nu när jag har löst ryktena kan alla gå tillbaka till sina egna liv. Sluta twittra mig oförskämda saker. "

Paret ansågs ha "hemligt dejtat" varandra i månader.

 
Read more on english here: http://metro.co.uk/2013/04/09/niall-horan-declares-hes-single-after-one-direction-fans-probe-him-on-irish-model-zoe-whelan-3589338/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0